Er werd gemeld dat een stel hun verblijf in een vijfsterrenresort van drie weken voortijdig heeft moeten beëindigen vanwege de aanwezigheid van rioolgeur in de kamer en het constante geluid van technomuziek bij het zwembad.
Clive Murray (65) en Rosie (52) uit Macclesfield, Cheshire, hadden hun all-inclusive verblijf in Hotel Riu Touareg op Boa Vista eiland in Kaapverdië geboekt via TUI.
De vakantie, die bedoeld was als een rustgevende pauze, veranderde al snel in een bron van ergernis.
Clive, een voormalige luchtlandingstechnicus in het Britse leger, was onthutst over de toestand van de hotelkamer.
De kamer rook naar riool, de douchekop was stuk en de spoelknop van het toilet viel steeds weg van de muur.
Ondanks herhaalde klachten bij de vertegenwoordigers van TUI ter plaatse, werd er geen actie ondernomen om de problemen op te lossen.
Door lange wandelingen langs het strand te maken, probeerde het stel te ontsnappen aan de overlast, maar na twee weken hadden ze genoeg van de situatie.
Na vijf nachten eerder dan gepland verlieten ze het hotel en boekten een Airbnb in Sal Rei, de grootste stad van het eiland.
Voelend zich in de steek gelaten door het gebrek aan actie van TUI, keerden Clive en Rosie eerder dan gepland terug naar huis, ondanks meer dan £3.000 te hebben uitgegeven aan hun vakantie.
Ondanks hun inspanningen om hun verblijf te verbeteren, bleef de vakantie een teleurstelling voor het stel. Clive benadrukte dat hij na deze ervaring nooit meer met TUI zal boeken.
Tijdens een periode van voortdurende overlast en ongemakken, hadden ze gehoopt op een ontspannen vakantie na eerdere stressvolle gebeurtenissen.
Een stel heeft hun drie weken durende vakantie in een vijfsterrenresort vroegtijdig afgebroken vanwege de geur van riool in hun…