Online opschudding en verwarring na vreemde ontdekking op Lidl-product!

li 1jpg

Er is recentelijk een opmerkelijke vondst gedaan in een Lidl-supermarkt, waar een klant een ongebruikelijke code heeft opgemerkt die op een van de bosbessen was aangebracht, wat haar nogal verbaasd achterliet.

De klant, die onbekend wilde blijven, deelde haar verwarrende ervaring op Reddit, waar ze een foto plaatste van de mysterieuze code “ABS” die op een van de bosbessen gegraveerd was.

Hoewel het genieten van een lekker en gezond tussendoortje meestal zorgt voor plezier, kan de ontdekking van een mysterieuze code op je eten dit plezier aanzienlijk verminderen.

De klant was dan ook erg verrast door de ontdekking en vroeg zich af wat deze code zou kunnen betekenen.

Lidl geeft 55-jarige vrouw geen toegang tot de winkel: ‘Kijk hoe je eruitziet’

Het bericht op Reddit trok de aandacht van andere gebruikers die ook in de war waren en grapjes maakten over mogelijke interpretaties van de code.

Eén gebruiker suggereerde bijvoorbeeld dat “ABS” zou kunnen staan voor “Antiblokkeersysteem”, hoewel ze zich afvroegen waarom dit op een bosbes zou worden aangetroffen.

Gravures zijn te zien op de bessen.

Er kwam al snel opheldering over de situatie vanuit een bekende fabrikant, verteld door een woordvoerder.

Lidl geeft 55-jarige vrouw geen toegang tot de winkel: ‘Kijk hoe je eruitziet’

De batch van het product werd voorzien van unieke seriecodes, waarbij de betreffende batch bijvoorbeeld de code “ABS” kreeg.

Echter, door een beschadiging in de verpakking werden de codes onbedoeld overgedragen op de bessen, waardoor ze leken alsof ze gegraveerd waren.

De code zorgde voor enige humor onder sommigen, maar het bleek simpelweg een ongelukkige overdracht van een interne code te zijn, en niet meer dan dat.

1. Nadat een klant een foto online deelde, ontstond er ophef.
2. Het zou zeker opvallend zijn als dit je zou overkomen.
3. De klant was begrijpelijkerwijs erg verrast door de ontdekking!
4. Het zou zeker verbazingwekkend zijn als je dit ziet.
5. Na het plaatsen van een foto online door de klant, ontstond al snel opschudding.

auteur avatar
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.
Scroll naar boven