Optreden op het songfestival heeft positief effect op Joost Klein: ‘het kon niet beter gaan’
Ervaarde Joost Klein, ondanks het missen van zijn optreden tijdens de finale van het Eurovisiesongfestival afgelopen zaterdag, toch een aanzienlijke toename in populariteit.
Het nummer “Europapa” is momenteel het meest gestreamd op Spotify in verschillende landen, en de videoclip heeft al meer dan 27 miljoen weergaven op YouTube.
Bovendien heeft zijn aantal volgers op Instagram spectaculair toegenomen; momenteel heeft hij 1,5 miljoen volgers.
Volgens marketingexpert Berend Klumper van ‘Not Selling Liquid’ heeft, ondanks de onfortuinlijke gebeurtenissen, de situatie gunstig uitgepakt voor de bekendheid van Klein.
“Joost heeft er ontzettend veel volgers bij gekregen, zijn volgeraantal is meer dan verdubbeld en zijn naam wordt continu genoemd.”
Wie het laatst lacht…
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.