Yvonne Coldeweijer heeft aangekondigd dat ze haar focus zal verleggen naar een kleinere, meer exclusieve groep volgers, ondanks vooral bekend te zijn van haar roddelvlogs.
In een recente mededeling op haar Instagram-kanaal genaamd ‘Life of Yvonne’, heeft ze haar publiek verrast door aan te kondigen dat ze exclusieve content zal gaan aanbieden aan betalende leden.
Deze verandering in strategie heeft geresulteerd in een merkbare afname van het aantal volgers.
Ze deelde mee: “Ik ben al door meer dan 15 duizend mensen ontvolgd.” Coldeweijer zal haar huidige account omvormen tot een privéaccount en belooft meer persoonlijke content voor degenen die blijven volgen:
“Als je dat interessant vindt, blijf me dan zeker volgen.” Ze introduceert een ‘speciale juice-memberclub’ waar volgers zich kunnen abonneren voor 8,95 euro om exclusieve roddels te ontvangen.
Yvonne verzekert dat de exclusiviteit van haar club zal leiden tot nog spectaculairder nieuws:
“Deze club moet echt klein blijven. Hoe kleiner de club, hoe sappiger de roddels die ik kan delen. De sappigheid zal ongekend zijn,” belooft ze.
Ze benadrukt de noodzaak om je aan te melden: “Voordat ik besluit je de toegang te ontzeggen.”
Niet iedereen is kritisch over deze aanpak. Frans Bauer heeft bijvoorbeeld positief gereageerd op Coldeweijer.
In een interview met VROUW prees hij haar innovatieve benadering van de roddeljournalistiek: “Ja, als ze mijn dochter was, zou ik een trotse vader zijn.”
“Mensen kunnen kritisch zijn over die roddelkanalen, maar het is de nieuwe tijd en zij is daar een vertegenwoordiger van.”